2,671 ft
Distance
-119 ft
Descent
00:02:28
Avg time
Miś Details
-
Activities
- Mountain Bike
- Hike
- Trail Running
-
Riding AreaPuszcza Wkrzańska
Szczecin -
Difficulty Rating
-
Voted DifficultyBlue (2 votes)
-
Trail TypeSingletrack
-
Bike TypeAM, XC
-
Trail UsageBiking Primary
-
DirectionDownhill PrimaryPopular direction shown
-
Climb DifficultyGreen
-
Physical RatingEasy
-
Trail VisibilityAlways easy to follow
-
Dogs AllowedYes
-
TTFs on TrailBerm, Jump
-
Local Popularity75 in Mountain Biking [+]
- 95 in Trail Running
- 60 in Hiking
Classic trail / Arkoński "klasyk"
Disclaimer
This trail is Unsanctioned, Ride at your own Risk!
Local Trail Association
-
Please consider joining or donating to the local trail association to support
trail development & maintenance.
More Stats for Miś mountain bike trail trail
-
Altitude change-119 ft
-
Altitude min147 ft
-
Altitude max266 ft
-
Altitude start266 ft
-
Altitude end148 ft
-
Grade-4.4%
-
Grade max-19.2%
-
Distance down2,362 ft
-
Distance flat312 ft
-
Avg time00:02:28
-
Avg reverse time00:05:55
- view trail stats
close
Trail Conditions
- Unknown
- Snow Groomed
- Snow Packed
- Snow Covered
- Freeze/thaw Cycle
- Icy
- Prevalent Mud
- Wet
- Variable
- Ideal
- Dry
- Very Dry
Trail Ridden Direction
Trailforks scans users ridelogs to determine the most popular direction each trail is ridden. A good flowing trail network will have most trails flowing in a single direction according to their intension.
The colour categories are based on what percentage of riders are riding a trail in its intended direction.
The colour categories are based on what percentage of riders are riding a trail in its intended direction.
- > 96%
- > 90%
- > 80%
- > 70%
- > 50%
- < 50%
Trail Last Ridden
Trailforks scans ridelogs to determine the last time a trail was ridden.
- < 2 days
- < 1 week
- < 2 weeks
- < 1 month
- < 6 months
- > 6 months
Trail Ridden Direction
The intended direction a trail should be ridden.
- Downhill Only
- Downhill Primary
- Both Directions
- Uphill Primary
- Uphill Only
- One Direction
Contribute Details
Colors indicate trail is missing specified detail.
- Description
- Photos
- Description & Photos
- Videos
Trail Popularity ?
Trailforks scans ridelogs to determine which trails are ridden the most in the last 9 months.
Trails are compared with nearby trails in the same city region with a possible 25 colour shades.
Think of this as a heatmap, more rides = more kinetic energy = warmer colors.
- most popular
- popular
- less popular
- not popular
ATV/ORV/OHV Filter
Max Vehicle Width
inches
Radar Time
LEGEND
Trail Difficulties
Trail Report Status
- Access Road/Trail
- White
- Green
- Blue
- Black
- Double Black Diamond
Trail Report Status
- Clear / Green
- Minor Issue / Yellow
- Significant Issue / Amber
- Closed
- Land Owner Overlay
- Wilderness (typically no bikes in USA)
- BLM (public)
- USFS (Wildlife sanctuaries darker than usfs)
- State land
- Indigenous
- Military
Trail Conditions
- Unknown
- Snow Groomed
- Snow Packed
- Snow Covered
- Freeze/thaw Cycle
- Icy
- Prevalent Mud
- Wet
- Variable
- Ideal
- Dry
- Very Dry
- Map Markers
Trail Head
Photo
Directory Listing
Riding Area
TTF
Parking
Viewpoint
Information
Warning
Directions
Sight
Restrooms
eBike Charging Point
Water Fountain/Source
Gate
Trail Sign
Table or Bench
Ladder
Stairs
Bridge
Boardwalk
Camping
Cabin
Lodge
Bear Cache
Dock
Ranger Station
Summit
Other
Directions to mi trailhead
(53.475990, 14.508350)
update trails status or condition
Miś Trail Reports
view all reports »
Recent Ridelog Activity on Trail
Past Week
- 4 rides
- 18 miles avg distance
6 Months
- 71 rides
- 17 miles avg distance
All
- 139 rides
Photos
more »
Routes with this trail
-
+ 3

Wnioskuję o zmianę przebiegu trasy "Miś" znanej również jako "Eferka"
Piszcie co myślicie, bo moim zdaniem początek powinien być tam gdzie wszyscy zaczynają, czyli na szczycie górki, czyli w tym momencie w miejscu gdzie kończy się obeznie trasa "Dojazd do Pjotera". Chyba nikt jej nie jeździ tak jak teraz - od ulicy Uroczej? Podobnie jest z Pjoterem. Wg mnie naturalnym początkiem trasy zjazdowej powinien być szczyt górki, a teraz zaczyna się od podjazdu.
[Reply]


Zgadzam się w 100%, co do jednej jak i drugiej trasy! Nie ma co na sile wydłużać ścieżek
[Reply]
vvoitas
(Oct 7, 2019 at 10:50)

Zgadzam się. Tak samo trzeba zmienić początek trasy hopki hopki. Powinna zaczynać się na szczycie A nie w bikeparku.
[Reply]

Tu też racja, podobny komentarz dałem pod trasa Hopki hopki, ale nie zarządzam Puszcza Wkrzanska. Trzeba pisać do Foxxb
[Reply]

Dobra, to piszemy do Bartka. Trzeba poprawić, bo nie podoba mi się aktualny rozkład. Hopki też do poprawy.
[Reply]

W razie czego, służę pomocą w Puszczy Bukowej
Powodzenia i duży plus za zaangażowanie!
[Reply]

Powodzenia i duży plus za zaangażowanie!

Napisałem do Bartka, to zmienimy tak, żeby było dobrze.
Tak z innej beczki to widzieliście w Koszalinie jaki singletrack zbudowali na Górze Chełmskiej? Sam myślałem o budżecie obywatelskim, ale ostatecznie nie rozpisałem projektu, bo zamierzam się przeprowadzić do Whistler
Dość dawno nie byłem w Koszalinie, ale z tego co pamiętam rzeźba terenu jest podobna jak we Wkrzańskiej,a Bukowa jest bardziej urozmaicona, więc można budowac takie coś u nas. Chociaż nie wiem czy dokładnie tak samo, bo na takim singlu jest trochę nudno. Wolałbym coś jak Stare DH
ekoszalin.pl/artykul/20105-Chelmska-Trails
[Reply]
Tak z innej beczki to widzieliście w Koszalinie jaki singletrack zbudowali na Górze Chełmskiej? Sam myślałem o budżecie obywatelskim, ale ostatecznie nie rozpisałem projektu, bo zamierzam się przeprowadzić do Whistler

ekoszalin.pl/artykul/20105-Chelmska-Trails

Tak, rozmawiałem z ludźmi którzy są odpowiedzialni za ten projekt. Ogólnie zajęło im to sporo czasu, sił i nerwów. W Puszczy Wkrzanskiej jest większa szansa na zrobienie czegoś podobnego, za to Bukowa odpada (Natura2000...). Mogę przesłać szczegóły rozmowy w prywatnej wiadomości. Z góry mówię że łagodne single to MAX na co zarządca terenu może się zgodzić - niestety
[Reply]

No kiedyś na 1enduro czytałem rozmowy z polskimi budowniczymi tras, to wychodzi, że to raczej ciężki temat, przede wszystkim z powodu dogadania kto za co przyjmuje odpowiedzialność. Ostatecznie to nie wiem czy ja chcę jeździć po łagodnych singlach?
Chyba wole naturalne ścieżki, albo nasze
Trochę dziwne jest z Bukową, że z jednej strony nic się tam nie wybuduje, bo Natura2000, ale z drugiej strony Puszcza wygląda momentami bardziej jak plantacja, a nie Park Krajobrazowy. Jestem zwolennikiem ochrony tego miejsca, ale skoro i tak Puszcza służy jako miejsce pozyskiwania drewna (z wyjątkiem rezerwatów), to co szkodzi pośmigać rowerem?
[Reply]


Trochę dziwne jest z Bukową, że z jednej strony nic się tam nie wybuduje, bo Natura2000, ale z drugiej strony Puszcza wygląda momentami bardziej jak plantacja, a nie Park Krajobrazowy. Jestem zwolennikiem ochrony tego miejsca, ale skoro i tak Puszcza służy jako miejsce pozyskiwania drewna (z wyjątkiem rezerwatów), to co szkodzi pośmigać rowerem?


W ramach Szczecin Trails rozmawialiśmy z Miastem o oznakowaniu istniejących szlaków pod kątem rowerów. Niestety rozbiliśmy się o beton urzędniczy. Zero zrozumienia dla potrzeb rowerzystów...
[Reply]

Po rozmowach w Nadleśnictwie Gryfino zrozumiałem, że wybudowanie jakichkolwiek tras jest nierealne - chyba że wydzierżawi się od nich teren (min 10 lat i musi być wyłączony z użytkowania leśnego - czyli w zasadzie polany...). Dochodzi do tego właśnie odpowiedzialność za ew wypadki itd... Czyli krótko mówiąc, dzierżawa + ogrodzenie terenu.
Też wolę te "nasze" ścieżki, bo dają jakąś możliwość rozwoju i fun i przynajmniej powstają
ps. Drewno = kasa na zobowiązania Rządu, nadleśnictwa mają narzucone minimalne limity, które zostały mocno podniesione w ostatnich latach :/
[Reply]
Też wolę te "nasze" ścieżki, bo dają jakąś możliwość rozwoju i fun i przynajmniej powstają

ps. Drewno = kasa na zobowiązania Rządu, nadleśnictwa mają narzucone minimalne limity, które zostały mocno podniesione w ostatnich latach :/

Też rozmawiałem w podobnych sprawach i jedyną szansą są "miejscówki" typu Dirtpark. To można ogrodzić, jasno określić jednostkę odpowiedzialną itd... ale to nas nie urządza...
Np w Srebrnej Górze, udało się zrobić tyle świetnych ścieżek, bo Wójtem czy tam Sołtysem jest facet, który sam śmiga na rowerze Enduro... bez pomocy tych z góry nie damy rady
[Reply]
Np w Srebrnej Górze, udało się zrobić tyle świetnych ścieżek, bo Wójtem czy tam Sołtysem jest facet, który sam śmiga na rowerze Enduro... bez pomocy tych z góry nie damy rady

No niestety bez pomocy z góry nic się nie zrobi. Trochę musi minąć czasu, żeby urzędnicy zaczęli dostrzegać takie rzeczy. W górach to już się stało. U nas na nizinach pump tracki, czy dirtparki już budują, ale na porządne trasy enduro poczekamy. Szkoda, może by się mógł Szczecin poszczycić pierwszymi singlami na Pomorzu, ale to już Koszalin zrobił.
Też myślałem o zagospodarowaniu w celach rekreacyjnych hałdy fosfogipsu w Policach. Ścianki są tam pierwsza klasa. A skoro to i tak jest teren antropogeniczny to można go kształtować do woli. Ciekawe czy po ukończeniu użytkowania o czymś takim Police pomyślą. Tak zrobili koło Bełchatowa, na hałdzie po odkrywce węgla brunatnego.
[Reply]
Też myślałem o zagospodarowaniu w celach rekreacyjnych hałdy fosfogipsu w Policach. Ścianki są tam pierwsza klasa. A skoro to i tak jest teren antropogeniczny to można go kształtować do woli. Ciekawe czy po ukończeniu użytkowania o czymś takim Police pomyślą. Tak zrobili koło Bełchatowa, na hałdzie po odkrywce węgla brunatnego.

W górskich rejonach, szlaki przetarły wyciągi, narciarstwo itd... Dlatego też z rowerami było nieco łatwiej. Druga sprawa, to akurat usłyszałem na rozmowie w Nadleśnictwie, że tam mają ogromne rejony, mało uczęszczane przez turystów i jest małe ryzyko kolizji rowerzysty z pieszym. Za to lasy miejskie pod względem przepisów o ochronie środowiska są łatwiejsze do ugryzienia pod trasy, ale duży ruch pieszy utrudnia sprawię - załamka..
[Reply]


Cześć!
Co do Misia, to rysowałem go kiedy nie było jeszcze na mapie dojazdu, dlatego pociągnąłem go od asfaltu. Prawdę mówiąc ja go tak zaczynam
Poprawię tak aby zaczynał się od łącznika.
Co do Hopek, teraz faktycznie ma to sens jako że zjazd w stronę starego Warszewa jest osobną ścieżką. Ktoś ma gotowy ślad żeby wrzucić trasę w przeciwną stronę?
/Bartek
[Reply]
Co do Misia, to rysowałem go kiedy nie było jeszcze na mapie dojazdu, dlatego pociągnąłem go od asfaltu. Prawdę mówiąc ja go tak zaczynam

Co do Hopek, teraz faktycznie ma to sens jako że zjazd w stronę starego Warszewa jest osobną ścieżką. Ktoś ma gotowy ślad żeby wrzucić trasę w przeciwną stronę?
/Bartek


Rzućcie okiem na Misia po poprawce, może tak zostać? Tworzy to możliwość dojazdu do niego w dwóch miejscach i jest spójne z całą siecią.
[Reply]


Ok, poprawiłem zgodnie z tym co widać w śladach jazd
imgbbb.com/image/L7uG9c
rzuć okiem jak to wygląda
[Reply]

imgbbb.com/image/L7uG9c
rzuć okiem jak to wygląda

Miś jest ok. Pjotera też bym z tego samego punktu startowego dał.
No i niech ktoś, kto ma ślad na hopkach też podzieli pierwszą sekcje na 2 części.
[Reply]
No i niech ktoś, kto ma ślad na hopkach też podzieli pierwszą sekcje na 2 części.
vvoitas
(Oct 8, 2019 at 8:46)

To jeszcze Pjotera skróć i zacznij w tym samym miejscu co misia. No chyba że masz inne założenia.
[Reply]

No jakoś się nie dziwię. Nie rozumiem dlaczego urzędnicy mają taki problem ze wszystkim. Szkoda, że nie ma tam ludzi, którzy nie potrafią podłapać ciekawych pomysłów. Tym bardziej, że szlaki już są wyznaczone przez samych rowerzystów, wszystko jest wymyślone, tylko trzeba by to przenieść do lasu.
[Reply]
Nearby Trails
- Pjoter Kurła! 217 ft
- Pod Urwiskiem 1,112 ft
- Zielonka (osów) 1,302 ft
- Junacka 2,064 ft
- Korzenie 3,271 ft
- embed Miś trail on your website
- By foxxb ST & contributors
- #170088 - 470 views
- subscribe
- login to download gpx or kml files.
Open trail in mobile app